Virtualus atviras konkursas UAB “Varėnos autobusų parkas” direktoriaus vietai užimti

2012-12-21 / Varėnos liberalai
Virtualus atviras konkursas UAB “Varėnos autobusų parkas” direktoriaus vietai užimti
N.Lysenkovo nuotr.

N.Lysenkovo nuotr.

Savivaldybės planai mažėsiančio PVM, taikomo keleivių pervežimui, sąskaita didinti tarifą, paskatino, reguliariai važinėjančius į sostinę, inicijuoti pilietinę akciją – virtualų atvirą konkursą UAB “Varėnos autobusų parkas” direktoriaus vietai užimti.

Per 600 virtualių draugų bendruomenė susibūrė „feisbuke“ „Varėna-Vilnius-Varėna“ grupėje. Taip pat apie 130 (negalutiniais duomenimis) narių grupė, kasdien važinėjančiųjų į Vilnių ir atgal, susijungėme į virtualųjį visuomeninį judėjimą „Už konkurencingą susisiekimą“.

Vieni rečiau, kiti kasdien važinėjame į Vilnių, stebime, analizuojame, kaip geriau pasiekti sostinę, t. y. savo darbovietes, ir sėkmingai sugrįžti. Todėl galime teigti, kad Varėnos maršrutinių autobusų yra per mažai (tuo tarpu Druskininkai paleidžia net 12 reisų per dieną).

„Lietuvos geležinkeliai“ per mėnesį vidutiniškai perveža 1600 keleivių. Visi šių keleivių sumokėti pinigai niekaip neįtakoja rajono biudžeto. Taip pat ši susisiekimo paslaugų įmonė taiko nuolaidas perkantiems mėnesinius bilietus darbo dienomis. Tuomet vieno reiso kaina keliaunininkui atsieina apie 8 litus. O kodėl šito nedaro UAB „Varėnos autobusų parkas“?

Balsuojantiems pakelėse ir laukiantieji pakeleivingų automobilių į Vilnių, žinome, kad per valandą jų prarieda Vilniaus kryptimi keliasdešimt. Tokios kelionės kaina į vieną pusę – apie 7-8 litai. Jaunimas, apsiginklavęs šiuolaikinėmis technologijomis, tariasi ir ieško pakeleivingų mašinų išimtinai internetu – socialiniame tinklalapyje, „feisbuke“. Visi šie eismo dalyviai papildo „Lukoil“ degalinių kasas, bet ne rajono savivaldybės kontroliuojamos įmonės Varėnos autobusų parko kasą.

Taip pat pastebime tendenciją politizuoti patekimą į vadovaujančias pareigybes savivaldybės įmonėse. Antai pastaruosius pusantrų metų UAB „Varėnos autobusų parkas“ vadovavo laikinai einantis direktoriaus pareigas Juozas Lekavičius. O po rinkimų, kaip žinote, vadovauja buvęs mūsų mero Elvino Jankevičiaus patarėjas Juozas Lankelis. O kodėl nebuvo skelbtas konkursas? Neaišku, ar žmogus tikrai tinkamas šioms pareigoms.

Virtualus visuomeninis judėjimas „Už konkurencingą susisiekimą“ inicijuoja skelbti viešą konkursą UAB „Varėnos autobusų parkas“ direktoriaus vietai užimti.
Jūsų laukia:
1. Patrauklus 3666 litų (bruto) atlyginimas,
2. Nesutvarkyta UAB „Varėnos autobusų parkas“ internetinė svetainė, kurioje net nėra įvardintų valdybos narių,
3. Apgailėtinos būklės, nušiurę pastatai ir duobėta autobusų stoties išvykimo aikštelė,
4. Leisgyviai, dardantys, reisuose gendantys autobusai,
5. Uždaras, ganėtinai pagyvenęs, bet pakankamai susigyvenęs kolektyvas.

Reikalavimai pretendentams:
1. Aukštasis universitetinis ekonomikos ar vadybos krypties išsilavinimas;
2. Turėti ne mažesnės kaip 5 metų balsavimo pakelėse ir važinėjimo maršrutu Varėna-Vilnius-Varėna patirties;
3. Būti įgyvendinusiam bent vieną viešųjų pirkimų projektą (nes teks tinkamai parinkti investuotoją Varėnos autobusų stočiai rekonstruoti);
4. Turėti „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimą (nežinome kam to reikia, bet to klausia visi konkursų darbo vietai užimti organizatoriai);
5. Mokėti bent vieną užsienio kalbą (dabar visi to reikalauja).
6. Nemanome, kad priklausomybė Lietuvos socialdemokratų partijai būtų privalumas. Mums svarbus rezultatas.
7. Specialus reikalavimas: turėti viziją ir įgyvendinti mėnesinių bilietų sistemą, kad vadovaujama įmonė galėtų konkuruoti su „Lietuvos geležinkeliais“ ir pakeleivingomis mašinomis.

Visus siūlymus, gyvenimo aprašymus, motyvacinius laiškus bei strateginius planus skelbti tam skirtoje, žemiau humoreskos esančioje vietoje. Paraiškų ir pasiūlymų pateikimo laikas neribojamas.

Organizatoriai
Virtualus judėjimas „Už konkurencingą susisiekimą“

liberalus