Vilniaus geležinkelio stotyje šiandien atsiveria nauja susisiekimo sostinėje erdvė – darbą pradeda naujas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras. Jame vilniečiai ir miesto svečiai ne tik galės įsigyti viešojo transporto bilietus ar susiplanuoti savo keliones, bet ir įsigyti lengvatinius gyventojų leidimus automobiliams statyti, sumokėti vietinę rinkliavą.
„Stoties žiede susikerta dešimtys maršrutų, kuriais keliauja tūkstančiai vilniečių ir miesto svečių. Čia jie gali naudotis kompleksiniais susisiekimo sprendimais – į stotį atvykę žmonės kelionę po sostinę gali tęsti tiek viešuoju transportu, tiek dviračiais, tiek ir naudodamiesi automobilių dalijimosi paslauga ar taksi. Todėl ši nauja susisiekimo paslaugų sostinėje erdvė yra išties reikalinga šioje vietoje, kur eismas yra ypač intensyvus, o keleivių srautai – tikrai dideli. Manau, kad naujas klientų aptarnavimo centras darniai įsilies į vieningą miesto susisiekimo sistemą“, – teigia Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Kaip teigia Dalijus Žebrauskas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas, per metus Vilniaus geležinkelio stotyje apsilanko apie 2 mln. vietinio ir tarptautinio susisiekimo keleivių, dauguma kurių tęsia kelionę arba atvyksta iki stoties miesto viešuoju transportu.
„Šiandien atidarytas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras traukinių keleiviams užtikrins lengvesnes ir paprastesnes keliones po Vilnių viešuoju transportu. Jo durys taip pat atvers ir naujas galimybes glaudesniam bendradarbiavimui tarp mūsų įmonės ir „Susisiekimo paslaugų“ bei Vilniaus miesto savivaldybės“, – sako D. Žebrauskas.
Anot „Susisiekimo paslaugų“ direktorės Modestos Gusarovienės, naujasis įmonės klientų aptarnavimo centras nebus tik eilinis viešojo transporto bilietų pardavimo taškas.
„Geležinkelio stotyje atsiveria visiškai nauja erdvė tiems, kurie, atvykę į Vilnių, planuoja išbandyti visas susisiekimo sostinėje galimybes, ir tai nori padaryti greitai bei patogiai. Kiekvienas čia apsilankęs galės ne tik įsigyti kelionės viešuoju transportu bilietus, bet ir susiplanuoti savo kelionę, gauti visą reikiamą informaciją, palikti atsiliepimus ir pasiūlymus. Tikimės, kad per metus naujojoje susisiekimo sostinėje erdvėje apsilankys bent 150 tūkst. vilniečių ir sostinės svečių“, – pasakoja M. Gusarovienė.
Vilniaus geležinkelio stotyje atidarytas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras – jau antroji įmonės klientų aptarnavimo erdvė Vilniuje. Ji bus atvira pirmadieniais–penktadieniais nuo 6 iki 20 val., šeštadieniais – nuo 9.30 iki 18 val. Pirmasis klientų aptarnavimo centras buvo atidarytas sostinės Gedimino prospekte, šalia Vinco Kudirkos aikštės. Po 2012 m. vasarą atliktos rekonstrukcijos jame kasmet apsilanko apie 100 tūkst. vilniečių ir sostinės svečių.
Vilniaus miesto savivaldybės informacija